Konu
Hastanede açilan programin evde açilmamasi hakkinda sorum var
30-01-2025, 18:33:07
#8
R10Ahmetli
Hastane yetkili otomasyonu sizin kullanıcınıza tanımlamalı hocam o programın dış merkezde kullanım yetkisini. Genelde ilin idarecilerine ve icap şeklinde çalışan personellere (hekim, otomasyoncu, teknik servis vs.) tanımlanıyor diye biliyorum.