Hastane yetkili otomasyonu sizin kullanıcınıza tanımlamalı hocam o programın dış merkezde kullanım yetkisini. Genelde ilin idarecilerine ve icap şeklinde çalışan personellere (hekim, otomasyoncu, teknik servis vs.) tanımlanıyor diye biliyorum.