avrupada iyi durumda değil hele son olaylardan sonra biraz araştırın almanya iflasın eşiğinde ha dersenki ben güvenlik amacıyla gidicem aç kalsamda avrupacıyım o zaman haklısın onun haricinde çok pişman olursun