Şimdi ben faizin haram olduğunu bildiğim için kar payına koyabilirsin ancak şöyle bir durum var. Gelen parayı yine ana paraya ekleyerek bekleteceksen bir şeyler olabilir. Kar payından gelen parayı her ay harcarsan tabiki para zamanla pul olur. Sen gelen + parayı ana paraya eklersen tabiki zarar etmezsin ama bu hiper enflasyon döneminde geçerli değildir. Şuan mantıklıdır.