Altın ya da döviz yatırım aracı değil, değer koruma aracıdır (!) . Kendi içlerinde enflasyonist ürünlerdir. Paranızı parçalı yatırım yapın, hisse/kripto/faiz/döviz
JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
hesabımdaki altın böyle yükselip sabaha tekrar düşebiliyor yerinde sayıyor gibi altının hiç bir zaman değer kaybetmeyeceğini (özellikle bizim ülkemizde) biliyorum ama bi an önce yükselmesini istediğim için 200bine tamamlayıp faiz de çalışırsam mantıklı olurmu yoksa altın da kalmasımı iyidir?