Merhaba hesabımdaki altın böyle yükselip sabaha tekrar düşebiliyor yerinde sayıyor gibi altının hiç bir zaman değer kaybetmeyeceğini (özellikle bizim ülkemizde) biliyorum ama bi an önce yükselmesini istediğim için 200bine tamamlayıp faiz de çalışırsam mantıklı olurmu yoksa altın da kalmasımı iyidir?