ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende öyle dedim ben yeni 0 daireyken girdim nasıl tıkanır ki diye. insaat atıklarıyla tozdan vs bile tıkanmıs olabilir yada gelen hatta tas cöp vs biseyler kalmıstır felan biseyler dedi. ama 3-4 kere ters bagladı acma hortumlarını zorladı yani gördüm gözümle sonra acıldı su gitmeye basladı.
Tesisat sırasında o zaman temiz işçilik yapılmamış diyebiliriz.