Merhaba arkadaşlar microsoft office arıyorum bulamadım daha önce forumdan bir arkadaştan almıştım memnun kalmıştım satanlar konuya yazabilir mi?
Ek olarak bir sorum olacak , şimdi ben bunu kendime almıyorum bir abime alacağım o da çok pinpirikli bana diyecek ki microsoftun sitesinde bu kadar pahalı olan şey sen nasıl ucuza aldın? Başımıza bir iş gelmesin? Adamlae niye ucuza veriyor? Sizce ne demeliyim onuda belirtirseniz sevinirim ;D
Kendi Resmi sitesinde satılan lisans bireysel olduğu için pahalı bizim sattıgımız lisans ortak program gibi düşününün şirket lisansı gibi 1 kere satın alıp 50 kişiye lisans oluşturma özelliği olduğundan dolayı. Fiyatlar makul R10 daki satışlarda.