Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski tarihli ig hesabı üretiyorum hocam zaten öyleylelikle aklıma geldi evet tabiki yabancı yapacağım
oda olur hocam verim alınır .com veya net fark etmiyor bende şahsen alan adının güzelliği hoş ise net de gider com da