sürekli aynı oltalama banada paso geliyor sizinki yine iyi bana geçen olan kendi mailim üzerinden bana mail atmış nasıl oluyorsa giden maile bakıyorum benim mail gelende benim mail ama şifrelerim vs değişmemiş aynı duruyordu