Konu
ChatGPT 4o ve Deepseek düşünceleri
29-01-2025, 19:14:35
#3
yirmidokuz
EzgiDigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2'sini de sevmedim. En güzeli
Claude 3.5 Sonnet ,
özellikle yazılım konusunda başarısı üst düzey.
Kullanıyorsan aynı soruyu ve düşüncesini rica etsem buraya yazarmısın