EzgiDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2'sini de sevmedim. En güzeli Claude 3.5 Sonnet , özellikle yazılım konusunda başarısı üst düzey.
Kullanıyorsan aynı soruyu ve düşüncesini rica etsem buraya yazarmısın