Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 4 yıllık nitro 5 var soğutucu vs kullanmadığım halde bir kere bile ısındığını görmedim. Cihazda sorun olduğuna emin olabilirsin hocam.
hocam çok garip ya bakalım ne yapacağım