Aynı sıkıntıyı çektim udemyden xbowtiede yayınlıyorum şu an. eğitmen için daha adil bir gelir modeli var. Udemy gibi %63 gibi uçuk rakamları komisyon kesmiyorlar veya ekstra kdv kesintisi vs. yok direkt ibana yatırıyorlar ücreti daha fazla kazanç sağlattı bana şimdiye kadar aşağı yukarı 1 milyona yakın kazanç çektim ek gelir mantığında kurs satıyorum ben değerlendirebilirsiniz hocam. Hatta görselini de ekleyeyim