Geçtiğimiz eylül'de japonyadaydım. Tax Free uygulaması var pasaporta. Vergisiz bir şekilde alıyorsunuz haliyle uyguna geliyor. Ayrıca aman aman bir fark yok değil. Ciddi bir fark var. Ben 13 bin liraya aldım. Burada dün 20 bin liraya ilan gördüm. Aradaki farklı 3-4 küçük teknolojik ürün alırsınız. ( Kardeşiniz Osaka taraflarına gidecekse mutlaka Dotonboriye uğrasın. Resmen şenlik var. ) Ayrıca bu aylarda gittiği için çok şanslı. Biz sıcaktan kırılmıştık babamla
teşekkürler hocam tokyoda hotel tuttu dediğiniz fiyatlara bulsam aldırırım