Ben genelde vergi iadesi olayına tedbirli yaklaşıyorum. Geçtiğimiz aylarda Avrupadan dönerken 2 ürünüm için Tax Free başvurusu yaptım yazılı olarak teslim ettim GlobalBlue'dan hala bir dönüş yok. Mail attım pek yardımcı olmadılar. Benimle birlikte bir arkadaşım başvurmuştu o da alamamış. Belgelerimin eksiksiz olduğuna da eminim. Muhtemelen GlobalBlue çalışanı bir Ali Cengiz oyunu yaptı ya da form kayboldu.
İnternette Japonya teknoloji ürünleri için net bir kdv yüzdesi de göremedim, ne kadar vergi indirimi var emin değilim. Ancak bu olaydan beri TaxFree olayına temkinli yaklaşıyorum.