daire almak için arabayı sattım, şimdi sağa sola martı ile gidiyorum. Şöför arkadaşlarla sohbet ediyoruz kazançarın hepsi iyi, modelli bi araba ile koşturulabilir aklımı çelmiyo değil, düğünden sonra arada bir diyom koştursam mı bende 😂