Foruman arkadaşı boşver mevlana gelse silemez, prosedür bu şekilde işliyor.
Siliniyor, silindiği anda boşa düşüyor. Bu kadar emin konuşacak kadar ne yaşıyorsunuz merak ediyorum.
Silinme ayrı, domain düşmesi ayrı bir konudur. Silinen domain hemen boşa çıkar.