BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Bilgisayarlarda pop kurulu ise maillerin pst dosyalarini disa aktar ile yedek alin. İmap olarak kurulu ise imapsync tool ile transfer yapılabilir.
Bu adamı tek geçerim, Oldukça mail sorunlarında ilk iletişim kurduğum kişi.. Kesinlikle öneririm