Muhtemelen başka ülke vatandaşlığınız var yada o ülkede yaşama hakkınız vs var o yüzden konaklayabilirsiniz, Türk vatandaşı o şekilde konaklayamaz tesis alsa bile bu yasal birşey değil cezası var tesise
Vatandasligim yok, oturum iznim var ama hic bir zaman oturum kartini gostermedim.
Az once tekrardan booking uzerinden rezervasyon yaptim ve ucretini booking uzerinden odedim.
Otele gittigimde bakacagim sorun olacak mi diye.
6-7 kere Turkiyede konakladim hic bir zaman sorun olmadi.
Sadece Antalyada belki esktra fiyat farki olabilir diye uyarmislardi booking uzerinden yapilan rezervasyon icin.