m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık kaynak kodlu bağlantı sorunu istemiyorsan kendi sunucunu açabilirsin.
Okadara gerek yok hocam uzaktan pc e sorunsuz ulaşsam yetiyor.,Any ve team sürekli bağlantı kesiyor, free lisans sebebiyle