Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlantıda düşme olmuyor mu hocam yada bir süre sonra lisans isteyecek mi
açık kaynak kodlu bağlantı sorunu istemiyorsan kendi sunucunu açabilirsin.