Merhaba dostlar iPhone 11 kullanıyorum 2 yıldır model değiştirmek istiyorum artık ısınmaya başladı 14 pro max yurtdışı düşünüyorum ama merak ettiğim 8 ay açık sonrasında 4 ay ne şekilde idare edebiliriz bir yolu var mı teşekkür ederim