Bu nasıl bir üslup, nasıl bir üstten konuşmadir? Forum ve insan adabına uygun konuşmanız dileğiyle...
Ayrıca açtığınız konuya gelince, on hesap demek on farklı kişi demek ve bu çok düşük bir ihtimal. Ayrıca 20-30 bin TL nakit ihtiyacınız olduğunu bir mesajınızda yazmışsınız ki 10 hesabın ödemesi ne tesadüftür ki 30 bin civarına tekabül ediyor. Buram buram sıkıntı kokan hareketler...
Ha derseniz ki hiç bir problem yok, forumda ticaret sayın 7 yani çok düşük. Bu profile kimse güvenip de 30k önden ödeme filan yapmaz bence. Bütün hesapları bozabilirim yüzde 35 ten. Ama sipariş teslimi sonrası ödeme. Buyur bakalım açtığın konuda ciddi misin görelim.