Ben arkadaşa katılmıyorum. Heves varsa dene. Forumlarla uğraşmak güzeldir. Kargo konundan anladığım, zaten neye ne kadar ilgi gösterileceğini bilen, bir şeye boşa umut bağlamayacak adamsın. Başarılar dilerim şimdiden.