Bakan olmadıysa bakalım

"Kontrollerimizi sağladığımızca İmunify tarafında 5 Ocak - 11 Aralık tarihlerine arasındatarama yapıldığı ve tespit edilen zararlı yazılımların temizlendiği gözükmektedir" dendiğine göre sitelerde zaten hacking varmış