Bence R10 Webmaster ve yazılım forumu olmaya devam etmeli. Bu alanlarda forumun geliştirilmesi daha mantıklı olur bence. Ha şu olabilir bu konuda buradaki arkadaşlar neler yapabilir metorolojiye yazılım konusunda nasıl katkı sağlanabilir bu tartışılabilir.