AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz 3 kişiyiz hocam ve hani 24 saat de rezerv hakkımız var üyeyiz uygulamaya ABD de gibi trafik yok küçük ülke zaten avantajımız çok o yüzden 12 saat kişi başı çalışma hakkı tanıyor arkadaşını da rezerv edebiliyorsun hani bakacağız ama dediğiniz gibi de olabilir tabii ki fikriniz için ve mesajınız için teşekkür ediyorum.
Burdaki yollar 10 şeritli 5 şeritli trafik çok nadir oluyor. yani dert değil ama dediğimi iyi düşünün her gün aynı olmuyor en iyi @Yeniceri; cem abi bilir ve son olarak şunu belirteyim. araç kiralamak ucuz ama sigorta olayı pahalı siz aylık 300 euro araç kiralarsınız ama sigortası araçtan pahalıya gelir. burdada günlük 20 dolara araçlar var ama sigortası 37 dolara denk geliyor.