Bence çok dar bir bakış açısı, herkes bildiği işi yapsın diyorsunuz, bahsettiğim forumda işi bilenler ve foruma katkı sağlayanlar yöneticiler değil; sen, ben gibi üyeler, meteorolojk veri okumak zor değil.. Sektörel bazda, farklı farklı alanlarda bilgili moderatörler ile bu işler her zaman fayda sağlar, forumun aktifliğini %10-20 arttırabilir, herkes işlerin azalmasından şikayet ederken bence foruma yeni birilerini çekebilecek projeler hem bize hem de yönetime fayda sağlar.
eğer siz daha geniş bir bakış açısına sahip olsaydınız sölediğim yorumu kabullenirdiniz. ek olarak kullanıcı adınız bile forumdaki diğer bir kullanıcı adının sadece bir harf eksiği. bence taklit etme olayından biraz uzaklaşmalısınız iyi günler diliyorum.