bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkez kendi işini yaparsa iyidir. o onu yapıyor bu bunu yapıyor bende yapayım dersen patlarsın. zaten türkiye'de insanların gelişememesinin en büyük sebebide bu aslında. Herkes birbirini taklit etmeye çalışıyor. R10 da kendi alanında tekel ve bu yüzden ayakta r10 çok kazanıyor bende bir forum açayım dersen olur mu olmaz. kendi şahsi görüşümdür.
Bence çok dar bir bakış açısı, herkes bildiği işi yapsın diyorsunuz, bahsettiğim forumda işi bilenler ve foruma katkı sağlayanlar yöneticiler değil; sen, ben gibi üyeler, meteorolojk veri okumak zor değil.. Sektörel bazda, farklı farklı alanlarda bilgili moderatörler ile bu işler her zaman fayda sağlar, forumun aktifliğini %10-20 arttırabilir, herkes işlerin azalmasından şikayet ederken bence foruma yeni birilerini çekebilecek projeler hem bize hem de yönetime fayda sağlar.