herkez kendi işini yaparsa iyidir. o onu yapıyor bu bunu yapıyor bende yapayım dersen patlarsın. zaten türkiye'de insanların gelişememesinin en büyük sebebide bu aslında. Herkes birbirini taklit etmeye çalışıyor. R10 da kendi alanında tekel ve bu yüzden ayakta r10 çok kazanıyor bende bir forum açayım dersen olur mu olmaz. kendi şahsi görüşümdür.