zeymedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, gar 24 saat açık, avm girişinden biletinizi gösterip girin, uyayacak yer yok biraz zorlanabilirsiniz.
Teşekkür ederim, açık olması bizim için yeterli içeri girsek bile Ankara ayazından koruru