İyi ki bu süreçte şehir dışındaydım 😊 Bu süreçte zarar gören arkadaşlara ve sizlere geçmiş olsun... Bu tip durumlardan önemli olan ders çıkararak ilerlemek ki sizlerinde bu şekilde çıktığınızı biliyorum. Hayırlı kazançlar ve bol tecrübeler...
Çok teşekkürler sağolsun 🙏 Eksiklerimizi hemen tamamlayacağız özellikle iletişim konusundaki aksamayı.