Selamlar.
Almanyada bir Türk'ün yönettiği şirket ile bir yazılım konusunda anlaştım, kendisi kendi Türk ismiyle bir sözleşme yapmak istiyor, ancak noter bazında tasdikli olmayacak 2 kişi arasında olacak gibi düşünebilirsiniz, ben bu sözleşmeyi forumda kimi gösterebilirim acaba, çok bir madde yok 3-5 madde var ama sıkıntıya girmek istemiyorum.
Teşekkürler.