Valla sorma, çok işime yarıyordu benim. Bir kere 2k, bir kere de 5k alışverişim olmuştu.
Alış veriş düzenimi ve tükettiğim ürün gruplarını da File'den tespit etmiştim. Belli başlı ürünleri sık sık alıyordum File'den.
Çok kötü olmuş yasaklanması. Artık arka planında nasıl bir do-landırıcılık ya da kara para aklanması varsa orayı da tam anlayabilmiş değilim.
Bim para'da guzeldi cok kullandim fileye gecmeyi düşünüyordum adamlar parayı almadan bakiye atiyor sonrasinda para istiyordu bende bir sorun sıkıntı yasamamdim satıcılarla