Merhabalar,
File Para alıyordum forumdaki arkadaşlardan. Gıda alışverişleri için ev ekonomisine güzel katkısı oluyordu. Yani sürekli tükettiğimiz ürünlerden aynı fiyata daha fazla alabiliyorduk.
Neden yasaklandı bu konu ? İllegal bir şey mi vardı, ya da birileri mağduriyet mi yaşadı ?
Güncel konuları kaçırmış olabilirim, birisi beni aydınlatabilir mi ?