Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
26-01-2025, 15:27:28
#60
LineTurk
erkancan_87 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galaxy S24 ultra. Kamerasına bayılıyorum.
Iphone a asla geçmem. Oldum olası sevemedim.
Yıllarca bende kendimi böyle gazladım. Apple ile tanışınca androide dönmem için işleri falan batırmam lazım.
Iphone 16 - 128 GB