bencandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hafta önce r10 da konusunu gördüğüm birinin smmpaneline 1k para yatırdım ve 200 TL harcadım sonda kalan 800 TL yi harcamak için girdigimde panelin çalışmadığını gördüm ve kendisine yazdım ben paneli sattım dedi panele giriş yapılıyor ama hizmetler çalışmıyor bu durumda benim ne yapmam lazım
Satması size hizmet vermeyeceği anlamına gelmez. Kullanıcı adına yazın. Yardımcı olmazsa şikayet oluşturun hocam