Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
26-01-2025, 13:34:39
#58
Adrosca
bilal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende kullandım 12 mini. Bataryası yüzünden 12 proya geçmiştim. Mini bataryası prolar gibi olsaydı mükemmel olurdu
bu telefona kalbimi, bataryasına nefretimi bırakıyorum