bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende kullandım 12 mini. Bataryası yüzünden 12 proya geçmiştim. Mini bataryası prolar gibi olsaydı mükemmel olurdu
bu telefona kalbimi, bataryasına nefretimi bırakıyorum