Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
26-01-2025, 03:05:06
#57
bilal
Adrosca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12 mini kullanıyorum - Tek elle kullanımı ve küçük olması hoşuma gidiyor.
Bataryası günü kurtarmayı geçtim hiç yok desem yeridir.
bende kullandım 12 mini. Bataryası yüzünden 12 proya geçmiştim. Mini bataryası prolar gibi olsaydı mükemmel olurdu