globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ohooo hiç durma.
Sorma bile. Düzenli gelir varsa hemen git. Deneyim olur.
Keşke senin yaşında olsaydım da gidip orada sahilde uyusaydım 5 Parasız
teşekkür ederim
açıkçası düzenli bir gelirim yok, mevcut olarak yapacağım ve alacağım kararlar tamamen plansız ve umarım bir sorun çıkmaz
tek derdim gideyim ve kalayım, işimi bir düzene oturtup yaşarım

gidiş + dönüş uçak bileti + 1.5-2 hafta rezervasyon + 1K-1.5K usd harçlık harici bir varlık bulundurmayacağım üstümde

bakalım ne olacak

kendime güveniyorum ve eğer orada başarılı olursam uzun bir süre geri dönmeyeceğim