Merhaba,
Türk Telekom Prime 40 GB paketini kullanıyorum ve ekstra olarak 30 GB ek paket alıyorum. Toplamda 950 TL ödüyorum. Hattımda 2000 dakika da mevcut.
Ancak taahhüt sürem sona erdiği için paketimin fiyatı artık 1250 TLye çıkıyor.
800-900 TL bandına kadar makul buluyordum ama bu fiyat gerçekten aşırı yüksek.
Sizin önerebileceğiniz uygun fiyatlı bir operatör veya paket var mı?
Şimdiden çok teşekkür ederim!