Selamlar, Taylanda yerleşmeyi düşünüyorum
Yaşayan veya uzun süre yaşamış ve tecrübe etmiş kişilerden yardım talep ediyorum
Maliyetler ve yaşam kalitesi ile alakalı yorum bırakabilirsiniz
ayrıca Türkler için 1 ay olan vizesiz kalış süresi 2 ay olmuş diye duydum (konsolosluk ile yaptığım görüşme sonucunda)
Teşekkürler
Bangkok a gideceğim