Selamlar, Tayland’a yerleşmeyi düşünüyorum
Yaşayan veya uzun süre yaşamış ve tecrübe etmiş kişilerden yardım talep ediyorum

Maliyetler ve yaşam kalitesi ile alakalı yorum bırakabilirsiniz

ayrıca Türkler için 1 ay olan vizesiz kalış süresi 2 ay olmuş diye duydum (konsolosluk ile yaptığım görüşme sonucunda)

Teşekkürler

Bangkok a gideceğim