Elimde bir domain var sildiğim zaman direkt boşa düşer mi? Hemen boşa düşmesi için ne yapabilirim. Domain kaydettiğim firmaya sordum ödemezseniz ve zamanı geçerse ancak boşa düşer dedi. Bilgisi olan var mı?