Aliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Tarz güzel,
Beat'i biraz kısmak gerekir diye düşünüyorum,
Part 1'den de, Part 2'den de seçtiğim birkaç kısım harici pek iyi değil
Sözlerin de elden geçirilmesi gerek. Bazı kısımlar, vurgusu falan iyi ama bence genel olarak yetersiz kalıyor.

Şuan için fena değil. Emek sarfedildiğini görüyorum, ilerlemeye devam hocam olura gidebilir.
Güzel yorumun için teşekkür ettim dostum. Amatörce evde free beat üzerine kayıt alıp öğrenmeye çalışıyorum elimden geldiğince bir şeylerle uğraşıyorum sağolasın öğrenecez