Hocam Tarz güzel,
Beat'i biraz kısmak gerekir diye düşünüyorum,
Part 1'den de, Part 2'den de seçtiğim birkaç kısım harici pek iyi değil
Sözlerin de elden geçirilmesi gerek. Bazı kısımlar, vurgusu falan iyi ama bence genel olarak yetersiz kalıyor.

Şuan için fena değil. Emek sarfedildiğini görüyorum, ilerlemeye devam hocam olura gidebilir.