Yazılım değil bu. Bilgisayara kurulmuyor. Sitesinden grafik açıyorsun
Free dışında ikisinden birini seç. Farketmiyor.
son olarak yeni hesap açarken, bir öncekinin yedeğini alabiliyor muyuz yeni hesaba aktarma gibi bir durum söz konusu mu bakmış mıydınız ?