posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ona dikkat etmiyorlar demek ki kullanıcı kaybetmek istemiyorlar bariz belli. trading using charts yazıyor bu da hoşuma gitti. indirilebilir mi peki MacBook'a ?
Yazılım değil bu. Bilgisayara kurulmuyor. Sitesinden grafik açıyorsun

posedion91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denemeyi almak için ortadakinden mi devam edeyim ?


Free dışında ikisinden birini seç. Farketmiyor.