Bu illegal bir şey değil ve söyledikleriniz ile uzaktan yakından alakası yok. Bu bildiğiniz bir bakiye ve devlet sadece nakit çekim yapmana izin vermiyor. Onun harici internet alışverişlerinde ve günlük hayatında kart ile alışveriş yapmana olanak tanıyor. Ben internet üzerinden alışveriş yaptım diye illegal iş yaptığımı kim söylüyor veya neye dayanarak yorum yapıyorsunuz merak ediyorum
hocam yeni koza da aynı sistem: siz bana 3000 tllik ürün alın ben size ürün geldiğinde nakit parayı ibanınıza atayım.