m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kredi kartı, sodexo, multinet, bimpara, filepara, yenikoza vb. durumlar ile eş değer hocam

aynı kredi kartında olan işlemi yapıyorsunuz; paranız var çekemiyorsunuz ama harcayabiliyorsunuz.
Bu illegal bir şey değil ve söyledikleriniz ile uzaktan yakından alakası yok. Bu bildiğiniz bir bakiye ve devlet sadece nakit çekim yapmana izin vermiyor. Onun harici internet alışverişlerinde ve günlük hayatında kart ile alışveriş yapmana olanak tanıyor. Ben internet üzerinden alışveriş yaptım diye illegal iş yaptığımı kim söylüyor veya neye dayanarak yorum yapıyorsunuz merak ediyorum