Selamlar, bundan 1-2 hafta önce KYK harçlık avans bozumu yapmıştım fakat dolandırıldım. Bu arkadaş için ne yapabiliriz? Bu arkadaştan fazlasını alabilir miyiz? Ceza evine girmesini sağlayabilir miyiz? Bir tane KYK bursumuz var işimizi gören arkadaş ona göz koymuş dolandırdı bizi. 3000₺ için bu tür şeyleri yapan insanları anlamıyorum. Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum