Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tahminimce SQL login bypass açığını kullanıyorsunuz. Mail ile bildirin ve sisteme giriş yaptıysanız bile değişiklik yapmayın. Hiçbir şey olmaz.
Sadece login bypass olsa iyi hocam, o kadar çok açıklar var ki... Türk sitelerinde bile aynı durumlar söz konusu.
Elimden geldiğince bildirmeye çalışıyorum, umarım maili görürler.